میشه آدم ها رو
از روی چهره هاشون
قضاوت نکنیم...؟!
چهره زیبا به معنی باطن زیبا نیست...
پس یه آدمو نباید بخاطر داشتن
چهره زیبا
تحسین کرد
ما را در سایت *+*زندگی شوق تمنای همین خاطره هاست *+* دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 8 تاريخ: پنجشنبه 22 مهر 1395 ساعت: 6:56