برای دل خودم مینویسم …
برای دلتنگیهایم
برای دغدغههای خودم
برای شانه ای که تکیه گاهم نیست !
برای دلی که دلتنگم نیست …
برای دستی که نوازشگر زخمهایم نیست …
برای خودم مینویسم !
بمیرم برای خودم که اینقدر تنهاست !
نوشته شده توسط nafas در پنجشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۵ ساعت 10:9 موضوع | لینک ثابت
*+*زندگی شوق تمنای همین خاطره هاست *+*...ما را در سایت *+*زندگی شوق تمنای همین خاطره هاست *+* دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 39