
...
ادامه مطلب
xa0 یه شهریوری...اگه ازت رنجیدو دوستت داشت،از دلش دربیار،فراموش میکنه..اگه باهات قهرکردو دوستت داشت،برو منت کشی،منتظرته اگه واسش کم گذاشتیو دوستت داشت،جبران کن،دیر نشده..اگه... دوستت داشت،دنیاش میشی..ولی اگه بهش خیانت کردی،حتی اگه دوستت داشت،دنبالش نرو،چون منتظر نمیمونه واسش توضیح بدی،توجیه کنی،چیزیو درست کنی...اون قبل ازینکه بره،دیگه دوستت نداره..اووووووووووهوم؟ .................................................... ...
ادامه مطلب